2008-07-22

來,認識這位pretty white!


我是來舒一口氣的,係呀,無法啦,做埋這些小孩子玩意,但總比在公司黑臉,到處燒著火光虹虹來得有意義!
無錯,我唔係一個好圓滑的人,我唔及得人咁口齒伶俐,我成個人除了D肥肉都是硬硬崩崩的,我唔得人心,我知道,不過我係一個designer,我喜歡我的工作,我希望D人都係睇我的工作,不是看我的直率所闖的禍!

2 則留言:

匿名 提到...

好詭異呀佢!!!好有令人戰懍的格林童話feel!

匿名 提到...

mirror, 唔好唔開心!!! 件事咁詭異, 我覺得無論點都好, 唔應該不明不白 (咁好唔趁佢塊面o者~ 佢咁白~~~), 要知道個case, 到底發生左咩事都好呀!

我撐你呀!!! 理據~ 理據~ 理據~ 理據~!